In deze video (1.51m) vertelt de bekende vlogger Hanni Hanna over hoe hij als jongen van 12 hetzelfde wilde worden als veel familieleden, dat hij als 18-jarige zijn eerste echte kapsalon opende en hoe hij met hard werken en risico’s durven nemen zover is gekomen als hij nu is.

Deze video sluit aan bij pagina 22 en 23 van het boek. Hanni vertelt onder andere dat hij er altijd is voor klanten (flexibiliteit), dat hij elk 5 jaar zijn kapsalon opnieuw inricht zodat klanten in een mooie zaak komen en dat hij kwaliteit wil leveren (prestatiegerichtheid en marktgerichtheid) en dat je risico’s moet durven nemen om succcesvol te kunnen zijn (risicobereidheid).

Hanni gebruikt alle sociale media. Hij heeft een eigen YouTubekanaal waar hij 2x per week een nieuw vlog plaatst, hij twittert, heeft een Facebookpagina, staat op LinkedIn en is actief op Instagram. En uiteraard zijn er de website van zijn kapsalon en zijn persoonlijke website hannihanna.com.

Naar het overzicht met extra materiaal.